Wat kan Zoho Connect?
- Sneller communiceren met je team en met andere (externe) partijen
- Bestanden bewaren in Zoho Connect
- Belangrijke updates via Connect aan je collega’s laten zien
- Plannen en prioriteiten instellen met taken
Overzicht in je werk
Maak secties om taken op te splitsen. Houd makkelijk bij welke taken zijn gedaan, en welke taken nog open staan. De berichtenborden kan je privé houden voor je persoonlijke taken, maar ook delen met je projectteam. Wijs taken toe, stel het prioriteitsniveau in en houd de voortgang van het werk bij.
Elke taak bevat een gedetailleerde weergave, zo weet je altijd wanneer een taak af moet zijn, wat de status is, wie de taak heeft aangemaakt en aan wie de taak is toegewezen. Om meer informatie te delen is het mogelijk om bestanden toe te voegen.
Door de Kanban-weergave krijg je een globaal overzicht van je taken. De secties kunnen opnieuw geordend worden, taken kunnen verplaatst worden binnen tussen de secties en het is mogelijk de secties te markeren, zodat ze meer opvallen.
Bestanden altijd bij de hand met Zoho Connect
De bestanden die je team nodig heeft kunnen allemaal geplaatst worden in een Zoho Connect groep, zodat iedereen ze op elk gewenst moment kan ophalen. Beheer de documenten door alle bestanden in mappen en submappen te organiseren. Maak de voor jou belangrijke documenten favoriet, zodat je collega’s elk bestand snel kunnen vinden, zelfs onderweg.
Upload je bestanden ook vanaf Zoho Docs, Google Drive, Box, OneDrive en Dropbox naar je Zoho One Connectgroep, zodat je niet meer hoeft te schakelen tussen toepassingen om de bestanden te openen.
Prijzen Zoho Connect
Intern Netwerk
- Maximaal 25 gebruikers
- Feeds
- Onbeperkt aantal openbare en privégroepen
- Onbeperkt aantal kanalen
- Forums
- Handleidingen
- Taken en berichtenborden
- Evenementen
- Bestanden
- Onbeperkt aantal aangepaste apps
- Eén-op-één chat
- Toegang voor gasten
- Machtigingen op bedrijfs- en groepsniveau
- Beheer op bedrijfs- en groepsniveau
- Registraties van aangepaste apps van 200/gebruiker
- Bestandsopslagruimte van (2 GB x aantal gebruikers) per netwerk
- Aangepast domein
- Aangepast logo en Favicon
- Aangepaste CSS
- Meerdere netwerk- en groepsbeheerders
- AD-integratie
- Optie om functies in of uit te schakelen
- Aangepaste profielvelden
- Netwerk- en groepsanalyses
- Export van gegevens
- Integratie met apps van derden
Intern Netwerk
- 26-100 gebruikers
- Feeds
- Onbeperkt aantal openbare en privégroepen
- Onbeperkt aantal kanalen
- Forums
- Handleidingen
- Taken en berichtenborden
- Evenementen
- Bestanden
- Onbeperkt aantal aangepaste apps
- Eén-op-één chat
- Toegang voor gasten
- Machtigingen op bedrijfs- en groepsniveau
- Beheer op bedrijfs- en groepsniveau
- Registraties van aangepaste apps van 200/gebruiker
- Bestandsopslagruimte van (2 GB x aantal gebruikers) per netwerk
- Aangepast domein
- Aangepast logo en Favicon
- Aangepaste CSS
- Meerdere netwerk- en groepsbeheerders
- AD-integratie
- Optie om functies in of uit te schakelen
- Aangepaste profielvelden
- Netwerk- en groepsanalyses
- Export van gegevens
- Integratie met apps van derden
Extern Netwerk
- Onbeperkt aantal gebruikers
- Feeds
- Onbeperkt aantal openbare en privégroepen
- Forums
- Handleidingen
- Taken en boards
- Events en bestanden
- Onbeperkt aantal aangepaste apps
- Eén-op-één chat (Web)
- Toegang voor gasten
- Beheer en machtigingen op bedrijfs- en groepsniveau.
- Registraties van aangepaste apps van 200/gebruiker
- Bestandsopslagruimte van 200 GB per netwerk
- Aangepast domein
- Aangepast logo en Favicon
- Aangepaste CSS
- Meerdere netwerk- en groepsbeheerders
- Optie om functies in of uit te schakelen
- Aangepaste profielvelden
- Netwerk- en groepsanalyses
- Export van gegevens
- Integratie met apps van derden