Wat biedt Zoho SalesIQ jou?
- Chat live via de website met klanten
- Maak een chatbot (automatisch vraag en antwoord)
- Traceer het gedrag van websitebezoekers, zoals welke pagina voor hoe lang wordt bezocht
- Integreer je bezoekers met Zoho CRM – extra informatie overzichtelijk terug te zien in CRM
- Voeg lead scores en automatiseringsprocessen toe
SalesIQ chat
Het inzetten van een chat op de website is populair geworden, zeker voor webshops. Voor de websitebezoeker is het een manier om snel in contact te komen met een medewerker van de organisatie. De chat kan ook ‘slim’ gemaakt worden en is te gebruiken om mensen tot actie aan te zetten.
Bij een ‘slimme’ chat kun je denken aan het omhoog komen van de chat met een vraag zoals ‘kan ik je helpen’ als mensen 30 seconden op een pagina blijven hangen.
De chat is zodoende een extra sales trigger op de website. Je kan de chat overigens ook heel goed inzetten binnen een support kanaal, zoals een klantportaal of embedded in een mobiele app.
SalesIQ webtracking
De andere feature die SalesIQ interessant maakt is het tracken van informatie van de webbezoeker. Het registreert welke pagina’s worden bezocht, vanuit welke bron, hoe lang, of het gaat om terugkerend bezoek, en meer. Deze informatie is gemakkelijk terug te zien in het CRM.
In Zoho kan je met slimme triggers de informatie uit SalesIQ gebruiken. Bijvoorbeeld als men een specifieke pagina heeft bezocht, een vinkje op de klantkaart zetten en dit weer gebruiken in een mailing of persoonlijke klantbenadering.
Kortom, weten welke pagina’s een lead of klant bezoekt, kan erg waardevol zijn en dat inzicht krijg je met SalesIQ!
Prijzen SalesIQ
Basic
- Alle functies van FREE, +
- 3 operators
- 3 websites per portal
- 50.000 bezoekers per maand volgen
- 3 afdelingen
- 1000 chatsessies per maand
- 1 aangepaste chatbot
- Onbeperkte opslag
Professional
- Alle functies van BASIC, +
- 5 operators
- 5 websites per portal
- 100.000 bezoekers per maand volgen
- 5 afdelingen
- Onbeperkt aantal chatsessies
- 3 aangepaste chatbots
- Inzichtelijke rapporten
Enterprise
- Alle functies van PROFESSIONAL, +
- 10 operators
- 25 websites per portal
- 200.000 bezoekers per maand volgen
- 25 afdelingen
- 10 aangepaste chatbots
- Chatvertaling
- Ondersteuning voor de vertaling van chat