Zoho Desk

Zoho Desk is de support tool van Zoho, te vergelijken met Zendesk, Topdesk en Freshdesk. Een sterke cloud tool die functioneert als ticketsysteem. De applicatie biedt structuur en veel mogelijkheden tot automatisering. Via verschillende kanalen (zoals e-mail, website, chat, social media en een klantportaal) komen verschillende tickets binnen in de applicatie, die vervolgens worden toegewezen aan een medewerker en afgehandeld.

Kortom, een sterke tool om je support en service te managen!

Features

  • Multi-channel helpdesk (e-mail, telefonie, klantportaal etc.)
  • Klantportaal faciliteiten voor self-service
  • Sterke rapporten en dashboards
  • Urenregistratie op het ticket
  • Interne communicatie over ticket mogelijk
  • Kennisbank
  • Aanpasbare ticketstatussen en afhandelings-/toewijzingsprocessen
Oplossing

Structureren en automatiseren van support

Het proces vanaf de binnenkomst van een ticket tot afhandeling verschilt per bedrijf. Zoho Desk is heel flexibel in de inrichting. Zo kunnen de statussen van tickets zelf naar wens worden gedefinieerd en kunnen er blauwdrukken of workflows worden ingericht. Op deze manier stroomlijn je het proces en geeft dit je organisatie meer structuur.

Via workflows kun je op een gewenst moment bijvoorbeeld een e-mail versturen of een functie laten uitvoeren. Tevens bestaan er toewijzingsregels (o.a. Round Robin), SLA’s, standaard meldingen en zijn er veel integratiemogelijkheden.

Oplossing

Interactie met je klant

Typische dingen binnen een ticketdesk zijn zaken zoals het vastleggen van een SLA (Service level agreement). Met deze tool kun je zelf de afspraken met betrekking tot de SLA op de klant vastleggen. Dit wordt ook gemonitord, je krijgt een seintje als een ticket de SLA reactie- of oplostijd overschrijdt.

Het faciliteren van een klantportaal in je eigen branding is ook een mogelijkheid. Klanten kunnen dan inloggen en hun tickets indienen en volgen. Daarnaast heb je de mogelijkheid een online kennisbank faciliteren.

Prijzen Zoho Desk

Standard

€ 20,- per gebruiker per maand€ 14,- per gebruiker per maand
  • Functies van FREE, +
  • Sociale kanalen en communitykanalen
  • Tickets beheren op basis van producten
  • Themagalerie voor het helpcentrum
  • Openbare kennisdatabase
  • SLA’s en escalaties
  • Workflow-, toewijzings- en supervisieregels
  • Klanttevredenheidscijfers
  • Rapporten en dashboards
  • Werkmodi voor tickets
  • Marktplaatsuitbreidingen en -integraties
  • ASAP - Integreerbare zelfservice
  • 24 uur per dag, 5 dagen per week ondersteuning via telefoon en chat
  • Mobiele SDK
  • Add-On ( €5/Light Agent/Maand)
Zoho Desk testen?

Professional

€ 35,- per gebruiker per maand€ 23,- per gebruiker per maand
  • Functies van STANDARD, +
  • Ticketing voor meerdere afdelingen
  • Teammanagement
  • Telefonie
  • Automatische tijdregistratie
  • Procesbeheer op Blauwdrukbasis
  • Round-robin-tickettoewijzing
  • Conflictdetectie voor medewerkers
  • Taken, gebeurtenissen en gesprekslogboek
  • Ticketsjablonen
  • Extensies voor privémarktplaats
  • SLA-dashboards
  • Tickets delen
  • Add-On ( €5/Light Agent/Maand)
Zoho Desk testen?

Enterprise

€ 50,- per gebruiker per maand€ 40,- per gebruiker per maand
  • Functies van PROFESSIONAL, +
  • Live Chat
  • Zia - Artificial Intelligence (Bèta)
  • Aanpassing van uw helpcentrum
  • Multi-brand helpcentrum
  • Geavanceerd procesbeheer
  • Aangepaste functies
  • IVR op meerdere niveaus
  • Algemene rapporten en dashboards
  • Geplande rapporten
  • Contractbeheer
  • Validatieregels
  • Veldinzicht
  • Meerdere kantooruren en vakanties
  • Op rollen gebaseerd delen van gegevens
  • 50 Light-medewerkers
  • Add-On ( €5/Light Agent/Maand)
Zoho Desk testen?