Zoho Cliq

Zoho Cliq maakt jouw teamcommunicatie makkelijker. Met de zakelijke chat van Zoho kun je gemakkelijk contact hebben met collega’s en externe partijen. Ook vind je alle informatie over taken en activiteiten terug in je Cliq overzicht. Zoho Cliq is ook voor onderweg de ideale app!

Zoho Cliq, wat kan het?

  • Eenvoudig samenwerken met groepen. De communicatie is zichtbaar, transparant en efficiënt door het gebruik van Channels.
  • Door het geavanceerde beveiligingssysteem, met gegevensversleuteling en geheime chat, blijven de gegevens van jouw bedrijf altijd veilig.
  • Met 1 klik is jouw team bereikbaar! Vanaf elk apparaat kan je direct een spraak- of videogesprek starten en verbonden blijven.
  • Zoek naar berichten of bestanden die in een gesprek gedeeld zijn.
  • Jouw dagelijkse taken en afspraken zijn snel in te zien.

Werken op afstand? Dat wordt nu nog makkelijker!

Door Zoho Cliq wordt het werken op afstand nog makkelijker. Communiceer zakelijk met je collega’s, brainstorm over een project of praat gewoon even gezellig bij.

Zoho Cliq faciliteert een platform om updates aan te kondigen. Ook kun je met deze applicatie externe contactpersonen toevoegen aan de chat en schakel je snel naar video call. Soms is een gesprek of chat niet voldoende om iets duidelijk te maken. Deel je scherm om ideeën te bespreken en te laten zien waar je aan werkt. Zo haal je het meeste uit elk gesprek.

Samenwerken wordt nóg makkelijker

Breng teams samen om vragen sneller op te lossen en tevreden klanten te krijgen. Voeg  jouw tools samen om in de chat op de hoogte te blijven van problemen. Zoek gemakkelijk in de chat naar gesprekken die langer geleden zijn gevoerd.

Plan, werk samen in kanalen, stel geautomatiseerde bot-waarschuwingen in over continue build-updates en verzend je projecten sneller.

Prijzen Zoho Cliq

Gratis

€ 0,- per gebruiker per maand€ 0,- per gebruiker per maand
  • Berichten en kanalen
  • Bestandsopslag
  • Vergaderingen met scherm delen
  • Werken op afstand
  • Chat exporteren

Standaard

€ 18,- per gebruiker per maand€ 16,20,- per gebruiker per maand
  • Maximaal 25 gebruikers/maand inbegrepen
  • Alles in de Gratis +
  • Externe kanalen
  • Gespreksopname
  • Maatwerk domein en e-mail
  • Standaard gebruiksrapporten
  • Netwerken (Add-on)

Professional

€ 2,- per gebruiker per maand€ 1,80,- per gebruiker per maand
  • Alles in de Standaard Editie+
  • Teammanagement
  • Taakbeheer
  • Rollen en machtigingen
  • Moduleconfiguraties
  • Live evenementen en apparatuur
  • Mobiele machtigingen

Enterprise

€ 4,- per gebruiker per maand€ 3,60,- per gebruiker per maand
  • Alles in de Professional Editie+
  • Auditgeschiedenis
  • Geavanceerde gebruiksrapporten
  • eDiscovery en DRP