Ontdek de kracht van Zoho PageSense

Meet de website activiteiten van je bezoekers en zie dit in een overzichtelijke websitekaart terug. Zoho PageSense biedt een platform waarmee je het online gedrag van je bezoekers kunt leren begrijpen. Analyseer welke onderdelen van je website goed bekeken worden en welke onderdelen weinig toevoegen aan je organisatie via heatmaps en scrollmaps.

De features van Zoho PageSense

  • Inzicht in de klik- en kijkactiviteit van je leads (Heatmaps / scrollmaps)
  • Uitgebreide analyses
  • Personaliseren van je websitepagina’s
  • Inzicht in je websiteformulieren
  • A/B testen om gemakkelijk te zien welke pagina succesvol is
Features

PageSense heatmaps

Elke organisatie wil weten hoe goed de websitepagina’s van de organisatie worden bekeken. Met de heatmaps en scrollmaps van Zoho Pagesense zie je in één oogopslag hoe succesvol je pagina’s zijn. Je ziet in hoeverre je bezoekers naar beneden scrollen, op welke knoppen en menu’s ze klikken en hoeveel tijd ze besteden per onderdeel op je website.

Met behulp van deze tool kun je irrelevante informatie van je website halen en vervangen met informatie die je bezoekers interessant vinden.

Casus

Casus

Een mooi voorbeeld van het toepassen van Pagesense hebben we meegemaakt op een homepage. Dit bedrijf had twee prominente knoppen boven de vouw, twee call-to-actions (CTA’s). Na het installeren van PageSense en het analyseren van de resultaten, bleek dat 1 knop erg vaak gebruikt werd, en de andere knop totaal niet. Dit heeft erin geresulteerd dat we de 1e knop hebben weggehaald. Deze knop had geen toegevoegde waarde.

Een andere mooie toepassing is dat je bij formulieren kan zien wanneer met afbreekt met invullen. Bijvoorbeeld omdat je formulier te lang is. En natuurlijk het bekende A/B testen van je website mag ook zeker niet ontbreken.