Klantportalen met Zoho

Zoek je een manier om een portal te maken met Zoho? En voldoet bijvoorbeeld een Zoho Creator portal niet? Tactick bouwt met Catalyst ook custom portals. Lees daar meer over op deze pagina!

Ontdek onze op maat gemaakte klantportalen, ontwikkeld met Zoho en gebouwd op het krachtige Catalyst-platform. We bieden flexibele, gebruiksvriendelijke portalen die perfect aansluiten bij de specifieke behoeften van uw bedrijf. Met een naadloze integratie van Zoho-tools kunnen uw klanten eenvoudig toegang krijgen tot belangrijke gegevens en interacties.

Custom portalen

Redenen voor een portaal

Een klantportaal maakt klantinteractie gemakkelijker en sneller voor zowel het bedrijf als de klant, terwijl het ook meer controle, veiligheid en gemak biedt.
  1. Betere communicatie: Klanten kunnen makkelijk hun gegevens beheren, vragen stellen en documenten delen, wat zorgt voor snellere en eenvoudigere interacties.
  2. Zelfservice: Klanten kunnen zelf dingen doen, zoals betalingen verrichten of hun gegevens aanpassen, zonder dat ze hulp van een medewerker nodig hebben.
  3. Maatwerk: Het portaal kan precies worden afgestemd op de behoeften van het bedrijf en de klant, waardoor het een persoonlijke ervaring biedt.
  4. Integratie met andere systemen: Klantportalen kunnen worden gekoppeld aan andere systemen (zoals Zoho CRM en Zoho Books m.b.t. facturatie), waardoor alles goed samenwerkt en klanten direct toegang hebben tot de juiste informatie.
  5. Veiligheid: Gevoelige gegevens kunnen goed beschermd worden met extra beveiligingsmaatregelen zoals wachtwoorden en encryptie. Dit voorkomt heen en weer mailen.
  6. Altijd toegang: Klanten kunnen 24/7 hun portaal gebruiken, wat handig is voor bedrijven met klanten in verschillende tijdzones of klanten die op eigen tijd willen handelen.
Verschil in facturatie

Voorbeelden cases

Cursusadminstratie: Een cursusadministratiebedrijf ontwikkelde een op maat gemaakt portaal met Zoho en Catalyst voor klanten, trainees en trainers. Klanten kunnen inschrijvingen beheren en betalingen volgen, trainees volgen hun voortgang en toegang krijgen tot materialen, en trainers beheren cursussen en zien feedback. Het portaal centraliseert processen, automatiseert administratieve taken en biedt een gebruiksvriendelijke ervaring voor alle betrokkenen, wat de efficiëntie en klanttevredenheid verhoogt.
Dealerportaal: Een dealerportal, ontwikkeld met Zoho en Catalyst, stelt dealers in staat om leads te volgen, een verkooppijplijn op te bouwen en realtime inzicht te krijgen in hun prestaties. Dealers kunnen potentiële klanten beheren, offertes aanmaken en de voortgang van hun leads monitoren. Voor de importeur biedt het portaal inzicht in de gehele verkoopcyclus, van leadgeneratie tot deal-closing, waardoor ze de prestaties van elke dealer kunnen volgen en sneller kunnen bijsturen. En dat in combinatie met Zoho CRM!