Knulst Vloeren

Bedrijf: Knulst Vloeren

Knulst Vloeren is een oerhollands familiebedrijf met een sterke reputatie als ambachtelijke specialist in houten-, PVC- en gietvloeren. Knulst zet Zoho CRM in voor leadopvolging, offertes versturen, orders verwerken, facturatie, oplevering en serviceregistratie.

StandaardMaatwerk

Het verhaal van Knulst Vloeren

Knulst Vloeren is een oerhollands familiebedrijf met een sterke reputatie als ambachtelijke specialist in hout-, PVC- en gietvloeren. Knulst gebruikt Zoho CRM voor het proces van leadopvolging tot oplevering van een vloer. De organisatie is met Zoho CRM in staat offertes te versturen, orders te verwerken en de facturatie en serviceregistratie netjes te laten verlopen.

Knulst is al jarenlang klant en gebruiker van Zoho CRM. Na de implementatie van Zoho CRM en een heel aantal interne wijzigingen heeft dit bedrijf een zeer mooie groei doorgemaakt. In 2020 kwam daar een verbouwing van de showroom en de opening van een nieuwe locatie bij. Kortom, Knulst groeit en blijft groeien.

“CRMstrategen heeft Knulst Vloeren op zeer succesvolle wijze bijgestaan in het stroomlijnen en inzichtelijk maken van de bedrijfsprestaties en processen. Wij maken wekelijks veelvuldig gebruik van ons management rapportages waarin onze stuurcijfers direct oproepbaar zijn”Marc Goudzwaard Operation Manager Knulst

Inhoud van implementatie, o.a.:

  • Koppeling van website en Zoho CRM
  • Opvolgingsproces van leads in CRM
  • Afspraakbevestigingen kunnen versturen
  • Offertes opstellen en versturen
  • Orderbevestigingen opstellen en versturen
  • Facturatie
  • Inmeten en inleggen (operationele module)
  • Service module
  • Uitgebreide dashboarding en rapportages
Software

De software die gebruikt wordt

Knulst maakt voornamelijk uitgebreid gebruik van Zoho CRM.

Andere cases

Smienk Trapliften

Smienk Trapliften, Retail

De Zoho CRM implementatie bij Smienk Trapliften: Efficiëntie en inzicht dankzij Zoho CRM voor zowel inkoop als verkoop mét AFAS koppeling. “Dankzij Tactick kunnen we nu écht schaalbaar werken. Alles loopt vloeiend via Zoho, en we houden het overzicht: van inkoop tot verkoop.”

UnameIT

UnameIT, SAAS

Een SAAS bedrijf (IT/software bedrijf) met een typisch vraagstuk: een implementatie van een CRM-systeem en een ticketing tool. Tevens is er een Exact Online koppeling die met verschillende administraties gekoppeld is. De klantdoelgroep is Automotive, waar je te maken hebt met verschillende lagen en smaken (dealers, holdings, locaties, etc.).

Uniek Speelprojecten

Unieke Speelprojecten, Recreatie

Een bedrijf dat gespecialiseerd is in speeltoestellen voor scholen, kinderdagverblijven en recreatie met een typisch vraagstuk: een implementatie van een CRM-systeem dat het proces begeleid van aanvraag tot facturatie. Met als extra uitdaging de automatisering van het versturen van de geavanceerde offertes.