De CRM-app
Via de mobiele app van Zoho CRM kun je gemakkelijk de belangrijkste modules van je CRM inzien. Je hebt toegang tot de modules leads, contactpersonen, organisaties, taken, activiteiten, opportunities/deals en nog veel meer. Via de app kun je gemakkelijk sales activiteiten uitvoeren en inplannen. Even snel een taak aanmaken of gegevens van een contactpersoon bekijken? Dit kan gemakkelijk met de Zoho CRM app. Deze app is te downloaden via de Google Play store en App store.
Contactgegevens binnen handbereik
Contact met je klanten was nog nooit zo snel gelegd. Vanuit de contactgegevens in de mobiele app van Zoho CRM rechtstreeks naar je klant bellen of mailen, waarbij de uitgaande oproep of de e-mail automatisch wordt geregistreerd in CRM. Vanuit de app kun je gemakkelijk op een telefoonnummer klikken en direct naar je contactpersoon bellen. Vlak voor je bezoek aan je klant kun je nog snel alle informatie over deze klant inzien.
Visitekaartjes omzetten in CRM contacten
Het kwijtraken van visitekaartjes is verleden tijd. Maak in Zoho’s Card Scanner app een foto van de visitekaartjes via de camera van je smartphone, die je vervolgens rechtstreeks naar CRM kunt importeren als contactpersoon. Zo kun je direct je nieuwe contactpersoon vastleggen in Zoho CRM. Je collega’s op kantoor zien deze contactpersoon ook in hun omgeving terug.
Salesbezoeken ter plekke afronden
Leg een bezoekverslag vast in CRM met behulp van de spraakfunctie: spreek het verslag in en laat deze door de CRM app omzetten in tekst. Maak de besproken opvolgingstaken aan voor jezelf en je collega’s, zodat je niets vergeet. Ook kun je vastleggen met wie je dit contactmoment hebt gehad, op welke datum en tijd, op welke locatie je was enzovoort.
Samenwerken onderweg
Drukke week voor de boeg, waarin je weinig op kantoor bent? Door de mobiele app van CRM heb je inzicht in de openstaande taken. Zo blijf je op de hoogte van wat er speelt in je team. Creëer gemakkelijke overzichten, zodat je in één oogopslag weet welke taken nog openstaan van vorige week of welke activiteiten je vandaag te doen hebt. Bewerk de gegevens van je contactpersoon als je merkt dat er nog oude informatie in CRM is opgeslagen.
Je to do list altijd bij de hand
De app geeft het overzicht van al je komende activiteiten: klantbezoeken, ingeplande telefoontjes of het versturen van een e-mail. Zo hoef je ook onderweg niets te vergeten. Ook kunnen je collega’s je taken geven die jij dan weer in kunt zien.
Routes uitzoeken met de mobiele app
Tijd over na een salesbezoek? Kijk in de CRM app welke potentiële klanten er in de buurt zijn en bekijk de meest efficiënte salesroute om naar de locatie van de klant te navigeren.
Zia – artificial intelligence in Zoho CRM
Aanmaken van een record? Wijzigen van een status van een deal? Reminder voor het bellen naar een klant? Of opmerkingen toevoegen aan een lead? Geef Zia de gegevens en zij regelt het voor je in CRM!
Meer weten? Neem gerust contact op: sales@tactick.nl of bel naar +31 85 001 3687