Wanneer je een vraag of probleem hebt met Zoho, wil je het liefst zo snel mogelijk geholpen worden. Met onze onderhoud en support voor Zoho ben je verzekerd van een specialistisch antwoord of oplossing.

Zoho zelf biedt gratis support aan t.b.v. de software. Je kan ze mailen of chatten. We hebben echter veel klanten die liefst Nederlandse Zoho support willen. Dat kan alleen via een Zoho partner. Besef dat een implementatie vaak klant specifiek is. Dat maakt het lastiger voor Zoho om per casus inhoudelijke antwoorden te geven. Een bug oplossen, dat doen zij. Wij kunnen eventueel wel als tussenpartij daarin ontzorgen via ons partner support kanaal.

Ben jij niet tevreden met de support die je ontvangt? Neem contact op!

  • Behoefte aan Nederlandse Zoho support?
  • Specifieke wensen?
  • Een implementatie partner nodig?
  • Next-level willen met Zoho?
  • Zoho experts nodig?
Next level met Zoho

Hulp nodig van een expert?

Nieuw met Zoho?
Als u nog geen klant van Zoho bent, moet u zich verdiepen in de vraag of de software past bij uw organisatie, en een goede implementatiepartner zoeken die u kan helpen het systeem in te richten.  Ook daar kunnen we bij helpen. Lees meer over de implementatie.
 
Bestaande klant van Zoho? Of overstappen van Zoho partner?
Wij kunnen jullie in elk geval naar een next-level helpen. We starten in dat geval normaliter met een korte kennismaking & quick-scan op jullie Zoho omgeving, zodat we zien wat er staat, weten wat de context is en horen welke behoeften er spelen. Daarna kunnen we gezamenlijk vervolg plannen maken.