Waar begin jij met een implementatie?
Een CRM systeem uitzoeken dat past bij de wensen en eisen van je organisatie vergt tijd. Zelf heb je een strategie voor de organisatie voor ogen en weet je hoe de processen intern werken. Maar hoe vertaal je dit op de juiste manier in de juiste software? Hoe zorg je dat de implementatie van het CRM goed verloopt?
Je organisatie verder helpen
Om te beginnen kun je voordat je aan het implementatietraject begint, alle processen binnen de organisatie en de specificaties van je eisen goed uitdenken. Dit helpt de partner om een goed beeld te krijgen van wat jouw organisatie doet en wat jij zoekt. De juiste technologie en een goede implementatie zijn twee succesfactoren voor CRM. Succes valt of staat met de juiste vertaling van processen in een IT-oplossing.
Het doel van een implementatie kan zijn:
- 360 graden inzicht in je klant
- Sterke rapportages en dashboards voor verschillende afdelingen
- Efficiëntie en productiviteit in het werk
Succes valt of staat met de juiste vertaling van processen in een IT-oplossing.
Wie zijn wij?
Tussen alle software waar je uit kunt kiezen, kan je keuze op Zoho vallen. En als je gekozen hebt voor Zoho CRM, hoe weet je dan met wie je in zee gaat? Wij zijn Zoho’s premium partner en helpen je graag verder.
Wij zijn Tactick, een dynamisch team dat in staat is flexibel te denken. We hebben de consultancy én technische skills in huis om jou verder te helpen. Naast Zoho CRM hebben we ook ervaring met het implementeren van de andere applicaties van Zoho. We adviseren je ook als we denken dat jij beter een andere applicatie kunt toevoegen aan je pakket. Ook zijn er integraties mogelijk met externe systemen zoals Exact Online, Snelstart en AFAS.
Werkwijze om een CRM te implementeren
Onze CRM implementatie verdelen we in drie stappen: inventarisatie, implementatie en training & support. We beginnen met een inventarisatie waarin we meer over jullie organisatieprocessen horen. Tijdens de implementatie stellen we onszelf vaak de vraag: voldoet dit CRM nog aan de oorspronkelijke wensen van onze klant? Bij goedkeuring van het CRM, kun je daarna altijd bij ons terecht voor support.